Una bona carta igienica hà un altu cuntenutu di polpa di lignu, si sente fine è liscia à u toccu Ùn s'affila facilmente

Qualchì tempu fà, un "napkins è carta igienica ùn pò esse mischjà" nutizie nantu à a ricerca calda, curiosu puntu editoriale à apre un ochju, u carta igienica uriginale cum'è "paper sanità" stu errore sensu cumunu, a vita hè veramente assai di pirsuni si sò impegnati:

L'igiene deve esse di un standard più altu ch'è i tovaglioli di carta chì aduprate per asciugà e mani è a bocca, è quanti di voi pensanu a listessa cosa chì mè? Allora, à a fine, cumu sceglie una bona spugna di carta? Vi possu dà un truccu quì:

1 、 Sensazione di u toccu

Una bona carta igienica cù un altu cuntenutu di polpa di legnu, sentu delicatu è liscia Ùn hè micca faciule di cascà da a polvera; carta tissue di mala qualità hè dura, relativamente sciolta, faciuli à falà da a polvera.

sdf (1)

2, cà a durezza

Pudete pruvà à tirà a carta igienica, una bona carta igienica ùn hè micca cusì faciule per rompe; è carta igienica di qualità povira per via di u bassu cuntenutu di polpa di lignu, a flessibilità serà naturalmente povera, un pocu dura per tirà nantu à a pausa.

sdf (2)

3, Test di combustione

Paper tissue di qualità povira cuntene più impurità, ci sarà fumu neru durante u prucessu di combustione, è più residuu di cendra dopu a combustione; è cuntene pulpa di legnu puri vergine o cumpusizioni di polpa di bambù di carta high-culore, prucessu di combustione hè quasi senza fumu, ma ancu menu residuu di frassini.

sdf (3)

Tempu di Postu: 15-Jan-2024